Klachten

Wij doen ons uiterste best om naar tevredenheid van onze patiënten zorg te verlenen. Mochten er toch klachten of opmerkingen zijn, dan zouden wij het fijn vinden als u ons dit kenbaar wilt maken. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. Het makkelijkst gaat dit als u een afspraak op het spreekuur maakt met de huisarts. U kunt ook het klachten formulier invullen en bij ons inleveren, wij zullen u dan benaderen om de klacht met u te bespreken. U kunt het formulier vinden op deze website, en in de wachtkamer. 

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klachten bespreken met een onafhnakelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klachten of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. Wij zijn aangesloten bij de klachtenregeling van de HKN huisartsen. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van HKN Huisartsen, of via onderstaande gegevens.

HKN Huisartsen

  • Telefonisch: 0223-670461
  • Website: www.hknhuisartsen.nl
  • Email: info@hknhuisartsen.nl
  • Brief: HKN Huisartsen, Postbus 399, 1740 AJ Schagen

Als u er met ons en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie van DOKh. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.